Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-02-2011 14:54:48
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Rwelshof schreef op maandag 21 feb 2011, 16:25: geachte heer randy bais,

zoals ik hierboven lees zijn er meerdere klanten die geen reactie van u krijgen. u geeft aan dat het nieuwe geautomatiseerde systeem vanaf 7 februari werkt. ik heb sindsdien al meerdere mailtjes aan u gestuurd (aan maar liefst aan alle 3 de mailadressen) maar nog steeds ontvang ik van u geen reactie. dus zo goed als dat geautomatiseerde systeem werkt, zoals u aangeeft, werkt het dus niet!!!

wellicht dat ik via deze wijze wel van u een reactie krijg, want mij geduld begint nu toch wel echt op te raken!!!

beste heer elshof,

het automatische berichten systeem is alleen bedoeld om mensen op de hoogte te houden van de bestelling die hun geplaatst hebben bij smartgamer. het is niet mogelijk om e-mails van klanten te laten beantwoorden door een geautomatiseerd systeem. we hebben u begin deze week een e-mail gestuurd over de restitutie van uw bestelling. indien u hierover vragen heeft dan kan u reageren op deze e-mail.

mvg,

randy bais
www.smartgamer.nl