Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-03-2011 13:19:34
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Randy bais

onze doelstelling voor de komende jaren is om in het belang van de klant betrouwbare leveranciers te vinden en de communicatie naar onze afnemers te verbeteren, zodat een steeds kleiner deel van de klanten ontevreden is. we kunnen echter nu al aangeven dat 100% tevredenheid een illusie is, want er zullen altijd zaken misgaan. dit is namelijk het geval bij (nagenoeg) elk bedrijf. ons streven is echter een zo hoog mogelijk tevredenheidpercentage te bereiken.

dat is dus een loffelijk streven!

pedro.