Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jn
jnzwart - 21-03-2011 13:21:52
Elektronica & TV

Wasmachine lg na 3 jaar stuk

Ik heb dus ook een lg wasmachine gekocht in november 2007, nu 3,3 jaar later maakte deze heel veel herrie, monteur erbij laten komen en deze heeft vervolgens waargenomen dat de rubber om de lager is losgeschoten.
hierover veel contact gehad met lg, ook met de escalatieafdeling en deze hebben mij aangegeven dat er geen comprensatie komt omdat ik anders na 5 jaar ook weer kom als er een onderdeel kapot is. ook heeft deze aangegeven dat het misschien verstandiger was om er dan 1 bij de bouwmarkt te kopen die kan misschien wel 10 jaar meegaan.
ik heb lg gewezen op de economische duur van de wasmachine maar dat intreseerd ze helemaal niets. ook dat ik een melding maakte dat de reparateur de storing ook vreemd vond deed hun niets. kan ik hierover actie ondernemen bij lg?

het lijkt mij namelijk dat een rubber die losgeschoten is meer een fabrieksfout dan een gebruikersfout kan zijn.