Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-04-2011 17:34:25
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Gam060469 schreef op dinsdag 22 mrt 2011, 19:57: ook ik bestelde regelmatig games bij smart gamer.
nooit geen problemen gehad, en inderdaad ook een keer bericht via email dat game verstuurd was om 2 uur snachts heel erg vaag maar ja als je de game maar krijgt toch.
een maand geleden een game besteld en naq 2 dagen nog geen game gekregen.
heb een mail gestuurd ach je raad het al geen reactie volgende dag weer een mail gestuurd weer geen reactie.
heb internet een beetje afgezocht en kwam ik uit op 7 email adressen van randy bais.
ik dacht bij mezelf bekijk het maar, ik was op dat moment ontzettend kwaad en heb al die email adressen bestookt met emails.
ja man kreeg savonds een reactie dat het heel normaal is om 48 uur bedenk tijd te geven, het was inmiddels 3 dagen later.
maar nog geen antwoord op mijn vraag he, vaag allemaal erg vaag maar goed hij bood wel aan het geld terug te storten uiterst binnen 10 werk dagen, ach je raad het al het werden 14 dagen, maar nog wel een mail gestuurd en kreeg reatie ja kreeg dezelfde dag nog reactie dat hij het had over gemaakt.
maar dat klopte dus van geen kant dat was 4 dagen later.
ik raad hierbij iedereen aan geen zaken meer te doen met deze site en hoop dat deze site aangepakt word.

beste gam060469,

op al uw emails is binnen 48 uur gereageerd door ons.
wij hebben aangegeven in onze eerste mail dat u de levering binnen 7 werkdagen(staat ook aangegeven in onze faq) kon verwachten en indien u daarop niet wilde wachten dan kon u een verzoek doen om het bedrag terug te laten storten. u heeft een verzoek ingediend dat u het geld wilde laten terugstorten en wij hebben dit gehonoreerd en we hebben toen aangegeven dat het bedrag binnen 10 werkdagen(weekenddagen tellen niet mee) terug te storten. het bedrag is op de 9e werkdag teruggestort naar uw rekening. wij hebben helaas geen verdere invloed op hoelang de verwerking van de storting tussen de banken duurt.

mvg,

randy bais
www.smartgamer.nl