Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
melaniec - 05-04-2011 11:01:42
Computers & Telefonie

Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichten

Ik heb de volgende mail van mijndomein ontvangen en ook het volgende teruggestuurd:

beste l.s.,

dat is inderdaad spijtig, want jullie hebben mij onder valse voorwaarden een dienst verleent. ik ben de overeenkomst aangegaan in de veronderstelling dat het om eenmalige kosten zou gaan. die overeenkomst moet voor mij blijven gelden.

ik neem niet aan dat jullie mensen die jullie vijf jaar geleden dezelfde dienst hebben verleend ineens ook gaan opzadelen met deze jaarlijkse kosten?

ik hoor graag spoedig van u.

hartelijke groeten,

melanie




subject: re: [ticket#10187810] afschermen van whois
date: tue, 5 apr 2011 10:51:56 +0200
to: -------------
from: support@mijndomein.nl

beste melanie,

helaas moesten wij dit aanpassen, de kosten zijn nu inderdaad jaarlijks. als u deze upgrade niet verder wenst te gebruiken, kunnen wij de upgrade voor u verwijderen.


vriendelijke groeten,
het mijndomein support team