Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ridder_1
ridder_1 - 01-05-2011 12:06:57
Auto & Vervoer

Afgebroken bougie

@henson , probeer nu eens antwoord te geven op de vraag hoe dit probleem op te lossen i.p.v. een zinloze discussie met andere forumlezers te openen over de vraag wat achterstallig onderhoud is en iedereen weer zijn persoonlijke verhalen gaat ventileren waar de topic starter niets mee kan.

tennis.bal het afbreken van de bougie is een bedrijfsrisico van de garage en mogen ze niet op u afhandelen. misschien is de vorige grote beurt wel door een ford dealer gebeurd en ik neem tevens aan dat er sprake is van een merk-bougie en niet van een b-merk. trouwens waarom konden de andere bougies blijkbaar wel eenvoudig worden verwisseld ? het zwakke punt is dat u van de auto dagelijks afhankelijk bent en dit een zwakke situatie. bespreek de situatie opnieuw met de dealer en zegt dat u niet accord kunt gaan, schakel desnoods uw rechtsbijstand is ( hopelijk heeft u die ??/ ) en desnoods de bovag om te laten bemiddelen.
kijk ook even na hoe welke voorwaarden deze garage hanteert met werkplaatswerkzaamheden (ik denk ook bovag voorwaarden) , de kosten van de grote beurt zijn rieel, maar de vervolgschade is een bedrijfsrisico en zal de garage toch binnen zijn eigen bedrijf moeten zien op te lossen. u mag zondermeer coulance verwachten als ze zelf een fout hebben gemaakt