Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

loreleigil
loreleigil - 11-05-2011 15:18:50
Voeding & Gezondheid

Stopzetten fit 4 free automatisch incasso

Er staat letterlijk dat bij verlies of diefstal voor € 25,- een nieuwe pas wordt geleverd. uw pas bent u kwijt. er staat ook dat u, na beëindiging van het contract, nog € 2,95 per maand betaalt voor de kortingspasfunctie. door de pas in te leveren, kunt u onder de betaling van € 2,95 uit komen. u heeft geen pas meer om in te leveren, dus moet u voor € 25,- een nieuwe aanschaffen. dán kunt u die inleveren en betaalt u ook geen € 2,95 meer. ik vind de voorwaarden heel helder en duidelijk. om dit dan 'afperserij' te noemen gaat te ver, u bent akkoord gegaan met deze voorwaarden en als je een abonnement opzegt, is het heel logisch om die door te lezen. dan had u meteen uw pas in kunnen leveren en had het u geen twee jaar lang € 2,95 per maand en € 25,- voor een nieuwe pas gekost.