Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tc
tcn.thomas - 13-05-2011 13:16:02
Computers & Telefonie

Na aanpassing netwerk router waardeloos?

beste wendy,
ik heb exact hetzelfde probleem. sinds enkele weken traag internet draadloos en modem die ik meerdere keren per dag moet resetten.
via ziggo forum gemeld. antwoord (je raad het al). geen problemen te ontdekken bij modem. of ik maar even de router 2 dagen er tussen uit kan halen. dit is voor mij geen optie. dat betekent dus geen internet voor het grootste deel van het gezin.

ik heb overigens een netgear wnr3500 (via ziggo) router in aug 2010 aangeschaft.
nu dacht ik dat het probleem wellicht opgelost zou kunnen worden door de nieuwe modems van ziggo (modem en wireless in 1 apparaat) echter die krijgen we volgens mij niet bij de omruilactie omdat het ubee modem al docsis 3 is.

ik hoop dat er nog meer reacties gaan volgen.
groeten,
theo