Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

merryweather
merryweather - 27-05-2011 13:31:48
Computers & Telefonie

Borg betalen upc modem

Al het goed is hebt u destijds in '99 een begeleide brief bij uw internetpakket gekregen waar precies instaat onder welke voorwaarden o.a het modem geleverd zijn.toevallig zijn wij ook sinds '99 klant bij upc en hebben deze brief ook gekregen.wij hebben geen borg hoeven betalen toen ( staat ook niets over in de brief) en wij hebben ons internet/tv/telefonie pakket al een aantal malen aangepast/uitgebreid of wat dan ook. ook hebben wij vanuit upc( dus niet zelf om gevraagd) een jaar of 5 geleden een ander modem gekregen omdat die 1e te verouderd zou zijn en ook voor de nieuwe hebben wij geen borg hoeven betalen.ervaring leert ons dat het soms wel handig is om als je klantenservice belt en medewerker 1 zegt iets over het beleidof voorwaarden, het vaak de moeite loont om terug te belen op een later tijdstip en mddels een andere medewerker iets wel voor elkaar te krijgen.het is jammer dat dit zo moet gaan soms maar het is nu eenmaal zo bij veel bedrijven die met een callcenter werken.tevens kunt u als u de brief niet meer hebt een copie opvragen ervan bij upc,die heeft u dan binnen 10 dagen in huis ongeveer.succes ermee!!