Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilcop - 09-06-2011 01:21:29
Computers & Telefonie

Usenext

Beste mensen, het was een gratis nederlandse testversie van usenext voor twee weken die mij niet leverde wat ik had gedacht en dus na een week opgezegd met de mededeling dat ik van hun verdere diensten geen gebruik meer wenste te maken.
weten jullie hoe moeilijk het is om in testperiode deze te beeindige, telefonisch niet te berijken e-mails worden niet beantwoord en de schriftelijke opzegging naar hamburg worden niet beantwoord.
opeens op 05.04.2011 werd er 9.95 euro van mijn bank afgeschreven, aangezien ik buiten de testperiode geen vast contract heb afgesloten, heb ik via de bank het geld weer terug gevorderd, (want utorent doet het sneller en gratis bovendien).
dat was 05.04.2011, en op 08.06.2011 opeens een duits usenext die een incassobureau inschakeld en 71.97 euro vorderd.
natuurlijk kreeg ik nadien verzoeken om die 9.95 te betalen die ik dus rebeantwoorde met een bijlage van mijn op 19.04 2011 gedane opzegging
deze 5 opzeggings formulieren heb ik ook naar het incasso bureau gestuurd. dus afwachten hoe het afloopt, anders helaas maar weer mijn rechtsbijstanverzekering inschakelen.
zit jaren bij de zelfde profider en heb jaren gebruik gemaakt van eweka.nl, dit alles zonder problemen.
in de toekomst voor mij geen download programma,s meer.