Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hotchocolat - 14-06-2011 11:29:45
Computers & Telefonie

Ziggo

Ik heb twee e- mail van ziggo, de onderstaande is er 1 van.

geachte heer/mevrouw ,


via de website heeft u een vraag gesteld over "pc1788 - klacht - internet - opzegging".

u geeft aan in uw e-mail dat u al in december 2008 heeft opgezegd bij ziggo en dat klopt ook.

het spijt ons dat er nog steeds bedragen van uw rekening worden afgehouden , tevens kan ik zien dat verschillende credit nota's zijn aangemaakt.

het betreft een order die maar niet verwerkt kan worden, ik heb het dan ook vandaag voor u doorgezet en hoop op een spoedige en snelle verwerking.

mochten er nog bedragen openstaan dan zullen ook deze worden gecrediteerd.

nogmaals onze excusses voor het ongemak


het verzendbewijs is er ook nog. we hebben contact opgenomen met ziggo maar die hebben al onze spullen uit handen gegeven naar het incassobureau en kunnen daarom niets meer voor ons doen.

twee jaar hebben we niets van ze gehoord en nu krijgen we ineens te maken met een incassobureau.