Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 26-06-2011 13:36:31
Voeding & Gezondheid

Aanvraag gratis kraanwater visitekaartjes

[quote=bosbess schreef op zondag 26 jun 2011, 13:24]de discussie gaat hier in wezen niet om die karaf of dat glas water. waar het om draait is service en klantvriendelijkheid van de enige die daar echt belang bij heeft en dat is de horecaondernemer..

nou, ik begrijp het probleem van de horeca van tegenwoordig wel.

ik heb het probleem zelf zien ontstaan bij een lunchroom hier in het winkelcentrum, er streken arabieren neer en die bestellen standaard een glas water bij hun koffie, water gaven ze voorheen altijd gratis.......eerst zitten er 5 man dan 20 dan 30 en die hebben allemaal een gratis glas water naast hun koffie en na die koffie zitten ze daar ook nog een uur mee.....
en dan ging het wellicht niet eens om de kosten van dat glaasje water maar om het gemis van die 30 glazen die niets opbrengen en de afwas en de bezet blijvende tafels die geen inkomsten gaven..............
toen hebben ze het gestopt en was het over met het gratis water, je kon het alleen nog aan de bar gratis krijgen als je het nodig had voor medicatie en anders tegen betaling bij je koffie...............

en tegenwoordig schijnt iedereen het zo te willen, 1 drankje+1 gratis glas water........ dus dat werkt niet.