Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 04-07-2011 12:55:51
Computers & Telefonie

Hoge rekening door smsadvies

Beste mengelen, gewoonjo en vodafonevictim,

is jullie klacht inmidels opgelost of hebben jullie een brief gestuurd naar de schriftelijke klachtenafdeling van vodafone?

als dat niet het geval is wil ik jullie klacht bij wijze van uitzondering intern doorleiden zodat vodafone de klacht alsnog kan onderzoeken. stuur dan een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en vermeld in het ondewerpveld kassa/je gebruikersnaam op vara kassa.



beste hdk ,

jouw klacht m.b.t. berichten gaat over e-mails en niet over sms diensten.
je hebt een e-mailvirus of last van e-mail spam.
ik verwijs je naar de e-mail die ik je in april 2011 heb gestuurd met uitleg hierover.


met vriendelijke groet,

christianne
vodafone webcare nederland