Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-07-2011 14:24:23
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Randy ,
het maakt me niet eens uit of ik het verkeerde besteld zou hebben of jij de boel belazer. wat mij uitmaak is dat je niet eens reageer op mijn mails. als ik een vriendelijke mail stuur hoor ik niets. maar op een gegeven moment houd het echt op bij mij. als jij me eerlijk een mail stuur ik heb het product besteld en ik moet daar even op wachten. heb ik daar begrip voor. als ik niets hoor en inspreek op je telefoon met randy wat is er aan de hand. kunnen we dit oplossen. en ik krijg geen reactie ja dan wordt ik wel argwanend.
het is nu vandaag precies 3 weken geleden de kinderen wachten al 3 weken. ik vindt dit behoorlijk lang. wat ik hoop is dat je eens een normale klantensrvice gaat opstarten. dat we niet eerst de moeten laten zien dat het ons menis is, voor je reageert, dit is niet aceptabel.
en alle mensen die zo iets is overkomen wil ik zeggen geef nooit op. ga door met vragen waar je recht op hebt. blijf netjes redelijk en hou gewoon vast, en wees zelf zo eerlijk mogelijk. groeten carla