Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

am
amelissen - 12-07-2011 16:27:27
Auto & Vervoer

Wat kunnen we nog doen, na belazerd te zijn door ryanair

Dit is bij alle maatschappijen het geval en dit is ook algemeen bekend. u bent dus niet belazerd maar degene die de tickets geboekt heeft, is nogal 'dom' geweest.
nu snap ik best dat e.e.a. op de computer te veranderen valt, maar waarom moet de maatschappij opdraaien voor fouten waar zij niet voor verantwoordelijk zijn? bij het invulformulier staat duidelijk vermeld dat het dezelfde naam moet zijn als in het paspoort.

stel, heel cru, vliegtuig stort neer, geen overlevenden. maatschappij gaat aan de hand van de door u ingevulde gegevens aan de slag om nabestaanden te zoeken (ze hebben alleen e-mail adres van de boeking over het algemeen). dat kan enorm moeilijk, misschien zelfs onmogelijk worden als er een fout in de naam zit.