Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

es
estherinutrecht - 13-07-2011 16:36:53
Computers & Telefonie

Klacht hollands nieuwe

Ik zit sinds 1 juni bij hn. sinds 2 weken heb ik ineens helemaal geen bereik meer in huis. ik probeer contact te krijgen om te vragen wat er aan de hand is - een storing ofzo? maar kan ze alleen mailen en daar reageren ze niet op. inderdaad, zo'n kort mailtje dat automatisch wordt gestuurd, dat ze heel snel zullen reageren. niet dus.

ik heb - na anderhalve week, de wanhoop nabij - vodafone gebeld, het is immers hun netwerk. zij kunnen wel kijken hoe het zit met het netwerk en evt. storingen, maar dat doen ze niet. alleen als hn dit vraagt, en die reageren niet. ik heb dus niets aan de tip om hen te bellen.

ik kan geen kant op. ik loop klanten en omzet mis omdat mensen mij niet kunnen bellen. en ik krijg geen contact en geen antwoord van de klantenservice van hn. echt waardeloos dus.

ik wil nu, direct overstappen naar een ander. maar ja, ik heb een contract afgesloten voor 24 maanden (sim-only). waarom 24 maanden? geen idee, het leek allemaal zo mooi en ik denk daar nu pas over na. had ik maar ...

maar ze plegen toch wanprestatie als ik gewoon geen bereik heb? in huis, gewoon, een heel normaal huis uit begin 20e eeuw. waar tot 2 weken geleden nooit een probleem was met mobiele netwerken. en nu ineens wel. ik vermoed dat er een netwerkprobleem is, wie kan het me vertellen? maar vooral: wanneer ben ik weer gewoon bereikbaar en kan ik zelf ook weer bellen, want mijn beltegoed loopt natuurlijk gewoon op terwijl ik ondertussen telefoontjes mis en extra kosten maak om op een andere manier te bellen ...