Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2011 17:17:43
Vrije tijd & Tuin

Eci abbonement vip

Hoi,

ik heb vanmiddag toevallig 2 medewerkers van de eci aan de telefoon gehad om het bovenstaande probleem.
ook ik ben ruim 6 jaar lid en had geen enkel probleem met het bestellen van meer dan 4 bestellingen per jaar.
van de week kreeg ik voor de eerste keer een bestelherinnering terwijl ik 21 juli jl 3 boeken had besteld.....maar geen vip artikelen!

de vip status is pas sinds een jaartje ofzo en is beperkt in de vrije keus, maw er moet wel een boek of product bij zitten die je leuk vind anders heb je pech en moet je de vrije keuze bon accepteren naast je andere bestellingen.
in het telefoon gesprek kreeg ik een man die meer zelf aan het woord wilde dan dat ik mijn beklag mocht doen en hij vond toch echt dat de vip niets verschilde met de kwartaal keuze zoals die voorheen werd gehanteerd bij hun.
helaas zit er een heel groot verschil in nl dat het beperkte producten zijn!

tevens moest hij wel tot 2x toe navraag doen omdat hij zelf ook geen antwoord had op mijn vraag waarom ze de klant hier niet over hebben geinformeerd en hoe dat nu werkelijk zit.

de derde keer kreeg ik een zekere mevrouw sluijter aan de lijn en heb ik wederom dezelfde discussie gevoerd dat ik hier als klant niet van op de hoogte was gebracht en dat ik het pure oplichterij vond om uit de door hun verplichte vip boeken te moeten kiezen. ben je inderdaad toch nog duurder uit dan in de boekwinkel.
haar antwoord was dat dit zeker wel vermeld was in de catalogus!! en op internet te vinden!! dus als klant ben je niet persoonlijk geinformeerd maar moet je er zelf achterkomen.

ik heb hierdoor met onmiddelijke ingang mijn lidmaatschap opgezegd maar mevr zegt dat mijn lidmaatschap loopt tot 31 december en dat ik tot dan nog aan mijn kwartaal verplichtingen moet voldoen. mevrouw deed ook geen enkele moeite om enigszins aan klantenbinding te doen en vond dat als ik wilde opzeggen dat dan maar moest doen...zo van jammer dan..maar niet heus.

ik vind dit echt te zot voor woorden en vraag me echt af of dit zomaar kan...het is immers wel een verandering van het originele contract wat je met ze bent aangegaan. moet ik me aan die verplichting houden en tot 31 december nog 2x een bestelling doen uit het vip assortiment?

heeft iemand hier ervaring mee en wat hebben jullie hier mee gedaan?

gr moon