Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

h.
h.wiebenga - 30-09-2011 23:40:10
Computers & Telefonie

Mijn desktop maakt geen verbinding..........

Soms heb ik geen verbinding met de vaste pc of met de laptop. dan klik in bij favorieten op bv ing bank of tresoar, waarna ik wel verbinding krijg. als de verbinding er is dan klik ik op de website van mijn provider en kan ik gewoon werken met de pc of de laptop. overigens denk ik wel dat als verbinding tot stand brengen te lang duurt, automatisch de tekst verschijnt "géén verbinding mogelijk", en zoiets gbeurt tussen de 25 en 60 seconden. dan moet je het later nog eens proberen. succes.
hw