Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
netwerkfout - 29-10-2011 10:53:22
Computers & Telefonie

Klacht hollands nieuwe

Beste kassa,

ook ik heb alleen maar ellende met hollands nieuwe. drie abonnementen afgesloten voor de kinderen! gelukkig maar voor een jaar. de kaarten erin, helaas er stond geen beltegoed op. na 2 dagen mailtje terug : het activeren van de simkaart moet je doen door een sms te sturen. hoezo zit er dan geen aanwijzing bij dat dat zo werkt?

de tweede maand duurde het 2 dagen extra voordat het beltegoed bijgeschreven was. weer een mailtje : vertraging, met de excuses.... de derde maand hadden ze 2 dagen netwerkproblemen en konden de kids niet bellen. wel compensatie van 2 dagen, maar dus weer problemen en een mailtje moeten sturen.

maar nu zitten we halverwege maand 4 en als ze hun beltegoed opvragen krijgen ze ineens een veel lager bedrag en daarna de melding : netwerkfout. het scheelt bijna 2 euro wat ze ineens kwijt zijn. rara hoe kan dat nou weer ineens???

weer een mailtje gestuurd, maar het blijft gewoon een hele slechte provider! ik had me wel ingelezen , maar had alleen problemen gevonden toen ze net gestart waren. ik dacht dat ze die problemen inmiddels wel opgelost zouden hebben, maar mooi niet dus.