Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-11-2011 18:33:45
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Smartgamer schreef op woensdag 16 nov 2011, 13:21: beste kassa vara lezers,

wij hebben er enige tijd voor gekozen om niet te veel te reageren op de berichten op dit forum, omdat klanten een plaats moeten hebben waar zij hun verhalen en klachten kwijt kunnen. bedrijven moeten zich daarin niet te veel mengen en niet proberen de klachten “weg te praten”. wij vinden het beter om in een persoonlijk contact met de klant naar een oplossing te zoeken.

het wordt echter een ander verhaal als er onwaarheden en halve waarheden op het internet worden verspreid. daardoor kunnen klanten op het verkeerde been worden gezet. daarom hier een reactie van onze kant.

in het lopende jaar hebben wij ruim 10.000 bestellingen aan onze klanten geleverd. in 98% van de gevallen zijn onze klanten tevreden over het verloop van hun bestelling. dit betekent echter niet dat die 2% ontevreden klanten voor ons niet belangrijk zouden zijn. daarom proberen wij via persoonlijk contact met de betreffende klanten al deze zaken op te lossen. ons doel is immers om zo dicht mogelijk bij 100% tevredenheid uit te komen !

hieronder een reactie van onze kant op de recente berichten:

@barbera14
wij begrijpen dat u ontevreden was over het verloop van uw order. we vinden het alleen jammer dat u een negatieve review over ons schrijft, maar niet vermeld dat deze zaak inmiddels is opgelost. u bent daarin overigens niet de enige. bij bijna alle negatieve reviews die geschreven worden, vindt er geen update van de review plaats als de klacht wordt opgelost.

@websiteeigenaar vanaf de start van onze webwinkel hebben wij altijd de betaaloptie rembours aangeboden (vorm van achteraf betalen). wij overtreden daarbij dus geen enkele wet. wij zijn daarnaast ook bezig met de mogelijkheid om klanten de mogelijkheid te bieden om via een acceptgiro te betalen.

@tdehond indien u onze gehele algemene voorwaarden had gelezen, dan had u kunnen zien dat als binnen de garantieperiode een product niet correct werkt of mankementen vertoont, dat dan altijd de mogelijkheid bestaat het product te retourneren. het is niet mogelijk een product te retourneren wanneer de verpakking eraf is gehaald en de klant vervolgens vaststelt dat het product toch minder leuk is dan verwacht. wij kunnen dit product dan namelijk moeilijk nog verkopen.

@jaidy het eerste deel van uw bestelling was binnen 2 dagen geleverd. helaas was het tweede van uw bestelling niet op voorraad. wij werken met externe leveranciers waardoor wij afhankelijk zijn van de informatie die zij ons verstrekken. in ongeveer 98% van de gevallen is de informatie van onze leverancier correct en kunnen wij de bestelling afleveren binnen de aangegeven levertijd. helaas hebben wij voor het door u bestelde product een onjuiste levertijd doorgekregen, waardoor uw bestelling veel vertraging heeft opgelopen. wij willen onze excuses hiervoor aanbieden

@zinook:
wij zijn nog steeds lid van het thuiswinkelkeurmerk: http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/wms/leden.php?lid=444.
daarnaast zijn wij ook aangesloten bij het mkbok keurmerk en we zijn in de afrondende fase van het webshop keurmerk. wij zijn bezig met het opnieuw indelen van onze website en daarbij zijn de keurmerken tijdelijk van de website afgehaald. maar zoals vaker wordt aangegeven is een keurmerk niet het belangrijkste. het gaat inderdaad om betrouwbaarheid naar alle klanten toe.

conclusie: wij hebben het afgelopen jaar meer dan 10.000 orders goed afgehandeld. in het kassa-forum, dat uitsluitend bedoeld is voor het uiten van klachten, zijn in totaal 9 klanten die een negatief bericht hebben geschreven over onze webshop. al deze klachten hebben wij met de betreffende klanten kunnen oplossen. u kan daarnaast op het internet ook honderden positieve reviews over ons bedrijf vinden.

voor alle duidelijkheid: ieder klacht is er één te veel ! ons streven is om alle klanten te tevreden te stellen. er gaan natuurlijk wel eens dingen mis. dan zullen we altijd proberen tot een oplossing te komen via telefonisch of e-mailcontact.

met vriendelijke groeten,

smartgamer.nl

maar je vergeet even te vermelden dat je je bedrijf smartgamer opgeheven hebt en onder een andere naam verder gegaan bent.uitschrijving kvk: https://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?zk=0&url=https://server.db.kvk.nl/tst-bin/fu/tsws001@?butt=244680170000

geselecteerde inschrijving help
naam: smartgamer.nl
vestigingsadres: mathenesserlaan 315
vestigingsplaats: 3021hl rotterdam
kvk-nummer: 24468017
soort inschrijving: hoofdvestiging
status: uitgeschreven uit het handelsregister

het is nu geen smartgamer meer, maar smartgaming4less. ja, zo kun je inderdaad weer met het hele spel opnieuw beginnen.