Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

i.
i.jansenk - 26-11-2011 16:38:12
Computers & Telefonie

Belbus inschakelen

[quote=edwardus schreef op zaterdag 26 nov 2011, 16:33]wat ik wel weet is dat als je in mexico gebeld wordt (of als iemand je voicemail heeft ingesproken terwijl je in mexico was) dan wordt dat gesprek in rekening gebracht alsof jij naar mexico belt (zie voor uitleg gebeld worden in het buitenland bij de tarieven-info).

hoe het verder zit weet ik niet. de uitspraak "onze rekening kan niet fout zijn" laat ik 100% voor rekening van de betreffende medewerker, ik weet gewoon heel zeker dat er heus wel eens wat fout gaat met de rekeningen van telfort.
juist precies dat bedoel ik ook, maar word er wel een beetje moe van als men niet voor rede vatbaar is, want een kind kan zien dat deze rekening niet goed is.