Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-05-2005 22:30:55
Computers & Telefonie

Constant inlogproblemen op kassa-site

dag user123,


ik ben het helemaal met je eens. voor de zekerheid gebruik ik nu op advies ctrl a, ctrl c en daarna nadat ik opnieuw voor de zoveelste keer inlog terwijl ik ingelogd was/ben ctrl v. deze werkwijze kost wel wat tijd en ergenis, maar de schade is te overzien. mijn ervaring van de laatste tijd is dat de kassaredactie nergens meer op reageert, niet op e-mails en niet op berichten/klachten van beantwoorders. dit is natuurlijk erg merkwaardig. zo'n site is er toch (ten dele) voor en door consumenten. zij zouden zich veel meer faciliterend (lees dienstbaar) kunnen opstellen en de mouwen moeten opstropen!!! al heel lang is bekend dat verschillende onderdelen bij vraag & antwoord niet goed werken (inlogproblemen, frequente 'overbelasting', pagina's die niet kunnen worden ingevuld, het niet werken van het sterrensysteem, het niet automatisch kunnen inloggen, het krakkemikkige puntensysteem, en dit is door anderen naar mijn mening makkelijk aan te vullen). beloofd is, in het voorjaar 2005 de site een grondige opknapbeurt te geven. op mijn laatste e-mailtje hierover heb ik zelfs geen antwoord gehad. ik krijg sterk de indruk dat die belofte niet wordt nagekomen tenzij er eens iemand van hen wél reageert en de stand van zake weergeeft. vriendelijke groet, ton.