Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roos123456 - 24-12-2011 17:23:20
Computers & Telefonie

Klacht hollands nieuwe

Hollands nieuwe,,,,,nooit aan beginnen. ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet tot nauwelijks op e-mails. eerste ervaring was dat ik met nummerbehoud het nummer van iemand anders kreeg. dit duurde bijna een maand voordat het hersteld was. ook de frustratie dat ik hun niet kon bereiken hierover was groot. ik heb het ook via pers@hollandsnieuwe.nl gestuurd uiteindelijk. nu ben ik al drie weken aan het wachten op een nieuwe simkaart. deze werkte nl niet meer. er is een keer gebeld om te zeggen dat ik er met een gum over moest wrijven. werkte dat niet dan kon ik weer mailen. het werkte niet en het hele prces van wanhopig contact zoeken begon opnieuw. afgelopen maandag kreeg ik een mail met excuses en dat een nieuwe simkaart onderweg was. het is nu zaterdag, post is geweest en geen simkaart. en geen reactie en ook pers@hollandsnieuwe.nl reageert nu niet. de komende feestdagen kan ik dus niet bellen en ben ik niet bereikbaar.