Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eenigma
eenigma - 12-01-2012 12:58:26
Computers & Telefonie

Telfort betaald niet uit

Ach ja telfort en terugbetalen dan moet je gewoon vasthoudend zijn en veel, heeeeeeel veel geduld hebben ;-) medio augustus 2011 stapte ik over van kpn naar telfort vast bellen, had al internet en mobiel van telfort dus handig alles bij elkaar en een mooi goedkoop aanbod. telfort zou de overstap probleemloos en zonder extra kosten voor mij regelen.

kreeg echter op de eindafrekening van kpn een leuke bedrag als boete omdat ik me niet aan de opzegtermijn had gehouden.ik bellen naar kpn denkend dat is een foutje..... neeeeee zegt kpn dat is telfort z'n schuld die moeten daar rekening mee houden en dat hebben ze niet gedaan. oké dan telfort bellen......... neeeeeeee zegt telfort dat had kpn nooit in rekening mogen brengen want wij hebben het contract over genomen dus ik weer bellen naar kpn.........neee zegt kpn, het is echt de fout van telfort en van ons krijgt u het echt, zeker weten niet terug. inmiddels met lichte stoom uit de oren, weer bellen naar telfort....... neeeeee zegt telfort echt heus niet hoor, u moet bij kpn zijn......

enfin, ik roepen om de cheeeeeef en gesteld dat ik met telfort de afspraak heb gemaakt dat zij voor een probleemloze en kosteloze overstap zouden zorgen en dat ik ze daar dus aan ging houden. nou dan moest ik maar een kopietje van de nota op de post doen en dan zouden ze het wel crediteren, wat ik al verwachtte gebeurde, de brief met de nota kwam noooooit aan bij telfort :-d

niet voor 1 gat te vangen, vond ik na flink zoeken de mogelijkheid een klachtenformulier in te vullen op hun website (die is redelijk goed verstopt, ze hebben liever dat je voor duur tarief even belt maar ik had al zo een anderhalf uur verbeld met zowel kpn als telfort dus daar had ik geen zin meer in) en een scan van de nota via linkjes van tiny-pic toegevoegd, konden ze niet meer zeggen dat ze geen kopie van de nota hadden ontvangen. na nog eens een herinnering middels het klachten formulier krijg ik een respons.

een aardige jongeman belt mij op, inmiddels is het medio september geworden, met excuses en beloofd een coulance betaling van 10 euro op de boete van kpn te crediteren vanwege de belkosten die ik had gemaakt en het ongerief. ik wijs er nog eens nadrukkelijk op dat het bedrag op de nota van kpn ex 19% btw is en dat ik natuurlijk inclusief heb betaald. maar ik, hoefde me geen zorgen te maken de vriendelijke jongeman ging het allemaal goed regelen, fijn hoor ;-)

je raad het al, de volgende nota wordt de boete van kpn ex btw gecrediteerd op mijn maandrekening van betreffend contract en ik wacht rustig af of de rest misschien op mijn rekening wordt overgemaakt of anders op de volgende nota, die van oktober wordt gecrediteerd............ dus niet. in oktober en november ben ik erg ziek en heb er even geen puf voor maar in december besluit ik maar weer eens het klachtenformulier in te vullen.

een aardige jongedame belt mij en beloofd dat het openstaande bedrag met de nota van januari 2012 verrekend zal gaan worden......... vol verwachting klopt mijn hartje lol zou het echt gaan lukken om in slechts 5 maanden de afspraken en beloftes na te komen en mij eindelijk het teveel betaalde plus de extra kosten te vergoeden?

we zullen zien ;-)