Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sanna_sanoma - 25-01-2012 14:44:16
Vrije tijd & Tuin

Sanoma helpdesk - erg lange wachttijden

[quote=amber1965 schreef op zaterdag 21 jan 2012, 17:13]sanoma is een bedrijf die het niet zo nauw neemt met het telefonisch opzeggen van een abonnement door een klant. ze staan je telefonisch wel te woord om een opzegging van het abonnement in ontvangst te nemen. maar een schriftelijke bevestiging van de opzegging opsturen zien ze niet als hun plicht. ik heb zelf een nare ervaring met deze uitgever meegemaakt. ik had zelf twee pogingen gewaagd om mijn abonnement voor het seizoen 2011 ruim drie maanden voor het opzeggingstermijn telefonisch af te zeggen. in deze periode verzuimde sanoma mij een schriftelijk bewijs van opzegging toe te sturen. ik heb toen een maand voor het verstrijken van de opzegtermijn een aangetekende brief van opzegging naar sanoma toegestuurd. na het verstrijken van de opzegtermijn had ik nog steeds geen bewijs van opzegging door sanoma ontvangen. dus ik dacht : er kan me niks gebeuren want ik heb een kopie van de aangetekende brief + het verzendbewijs. en wat gebeurt er, raak ik deze beide bewijsstukken door onbekende oorzaak kwijt. dus hing ik weer voor een paar maanden aan dat abonnement vast. nu de jaargang van 2012 van start ging heb ik in begin oktober 2011 nogmaals aangetekend opgezegd en weer ruim binnen de wettelijke opzegtermijn en tot op heden nog geen schriftelijke bewijs van opzegging door sanoma ontvangen. mocht ik afgelopen donderdag 19 januari versteld staan van een brief van sanoma ; of ik zo vriendelijk wou zijn om over het seizoen 2012 even 48 euro's over te maken aan sanoma. deze zelfde donderdag nog met sanoma gebeld waarom ik deze brief had ontvangen en gevraagd waar mijn schriftelijke bewijs van opzegging bleef ? er is mij toen telefonisch toegezegd dat ik binnen enkele dagen deze bevestiging kon thuis verwachten, was mij dit immers in het verleden ook niet beloofd ?
conclussie: dit bedrijf onthoud klanten structueel van schriftelijke informatie , waar ze recht op hebben.

het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over een opzegging. wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik dit kan laten uitzoeken. er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl