Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 04-03-2012 09:56:58
Computers & Telefonie

Isra punt en tele 2

Schrijf een brief naar tele2, stel ze in gebreken en geef ze een redelijke termijn (4 weken) om het op te lossen, hierna zou ik het contract ontbinden, verder zou ik niets betalen aan tele2

blijf gewoon klant bij ziggo, aangezien (in de meeste gevallen) alleen het eerste jaar goedkoper is bij tele2 afgezien van het feit dat adsl veel beperkingen heeft

verder is tele2 een 'bedrijf' waar iedereen ver van uit de buurt moet blijven.