Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-03-2012 11:56:12
Computers & Telefonie

Scherm laptop kapot

Beste vraagsteller,
de winkelier moet stellen en bewijzen dat de laptop niet is stuk gegaan door eigen gebrek, maar door eigen schuld van de koper.

u mag niet eerder de koop geheel of gedeeltelijk ontbinden voordat u de verkoper heeft gevraagd de laptop te herstellen, kosteloos.

ik begrijp dat deze laptop inmiddels hersteld is maar dat doet niet af aan de wettelijke consumentenbescherming. indien de verkoper niet het gegeven bewijs levert zal u uw rekening bij hem moeten declareren.

veel succes!
mr. m. martens-ferwerda