Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sanbali - 01-04-2012 06:11:56
Vakantie & Reizen

Slechte ervaringen met agoda

Er is een non-refund booking bij agoda.nl van een hotelkamer best western kuta seaview te kuta op bali gedaan en het bedrag is onmiddellijk van de creditcard afgeschreven.
tien dagen voor aankomst wordt er op de zelfservice van agoda de mogelijkheid geboden te annuleren en dit wordt gedaan.
er volgt een bevestigingsmail van agoda, dat het boekingsbedrag minus kosten binnen tien dagen zal worden teruggestort.
na checking op de creditcard rekening gebeurd dat niet en ik besluit alsnog met de voucher van agoda van de kamer gebruik te maken.
bij aankomst in het hotel word ik geweigerd.
agoda customer service beantwoord geen enkele mail en telefonisch worden wij langdurig doorverbonden (naar thailand).
ook wordt er tot op heden niets teruggestort.
een aangetekende brief aan de ceo van agoda mr. robert rosenstein in singapore blijft onbeantwoord.
het is van agoda onjuist om bij een non-refund boeking de mogelijkheid tot annuleren te bieden.
het karakter van een non-refund boeking is show of niet show op de geboekte datum.
agoda en/of het betreffende hotel opent hiermee de mogelijkheid om de kamer tweemaal te verhuren.
ook het feit dat customer service niet antwoord is onjuist, immers er is betaald (weliswaar) voor een voucher dus is er wel degelijk sprake van een klant.
best western customer service in usa antwoord wel, is niet gelukkig met de gang van zaken en verwijst naar agoda.
inmiddels biedt het hotel de non-refund kamers niet meer aan via agoda.
het een en ander is gemeld bij consuwijzer en bij meerdere nederlandse klachten komt de opta in actie.
hun eerste reactie is; dat agoda in geval van een non-refund booking geen annulatie moet faciliteren.
nog steeds bijna 200 us dollar lichter.
google naar agoda scam en men vindt veel dergelijke problemen.
ik heb jaren via agoda geboekt maar ben door deze ervaring het vertrouwen volledig kwijt geraakt.....
inmiddels book ik via booking.com ,daar worden de bedragen niet gelijk afgeschreven, de prijzen zijn ongeveer gelijk en klantenservice reageert tenminste.