Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcvhulst
marcvhulst - 15-05-2012 20:48:51
Computers & Telefonie

Youfone stuurt torenhoge rekeningen, en betalingsherinnerringen, maar reageert niet op vragen

Beste nabila,

youfone is niet voor niets een goedkope telefonie provider maar betekend dat dat zij dan mails, brieven of zelfs aangetekende post niet hoeven te beantwoorden; antwoord hierop is nee.

echter is er een klein probleem; de afdeling klantenservice (uhm) en de de afdeling betalingen zijn twee compleet verschillende bedrijven dus als jij klaagt over te hoge facturen en je krijgt wanneer je niet betaald "dreig"brieven dat je hogere incassokosten moet betalen als niet betaald dan moet je een keer contact opnemen met direct pay service die kunnen je misschien wel helpen.

succes!