Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nabilann - 15-05-2012 23:08:18
Computers & Telefonie

Youfone stuurt torenhoge rekeningen, en betalingsherinnerringen, maar reageert niet op vragen

[quote=marcvhulst schreef op dinsdag 15 mei 2012, 20:48]beste nabila,

youfone is niet voor niets een goedkope telefonie provider maar betekend dat dat zij dan mails, brieven of zelfs aangetekende post niet hoeven te beantwoorden; antwoord hierop is nee.

echter is er een klein probleem; de afdeling klantenservice (uhm) en de de afdeling betalingen zijn twee compleet verschillende bedrijven dus als jij klaagt over te hoge facturen en je krijgt wanneer je niet betaald "dreig"brieven dat je hogere incassokosten moet betalen als niet betaald dan moet je een keer contact opnemen met direct pay service die kunnen je misschien wel helpen.

succes!
ook de direct pay service heb ik gemaild, eerst kreeg ik nog netjes een reactie dat ik een aantal gegevens door moest sturen, daarna niets meer gehoord. ik heb al een flink aantal mails gestuurd en een aangetekende brief gestuurd naar de klantenservice, ook al is dat misschien niet het juiste adres, toch verwacht ik een normaal antwoord.

maar wat moet ik nu doen? ik krijg facturen die niet correct zijn en brieven dat ik deze week nog moet betalen, iets wat ik uiteraard niet ga doen want ik kan niet eens internetten op de mobiele telefoon. en als hun niet reageren houdt het een keer op natuurlijk.

kan ik de abonnementen opzeggen door gewoon het maandbedrag van alle maanden dat het abonnement nog rest over te maken?