Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nabilann - 17-05-2012 15:30:59
Computers & Telefonie

Youfone stuurt torenhoge rekeningen, en betalingsherinnerringen, maar reageert niet op vragen

Ik heb mijn klacht onder andere ook schriftelijk aangetekend en ik gebruik de simkaart van youfone al maanden niet en telkens kloppen de facturen niet. de simkaart zit nog zelfs in een mobiel waar je niet eens op internet kan, hoe kan ik dan internetkosten hebben? het ligt ook niet aan de instellingen zoals youfone wilt beweren en youfone komt over als een goedkope provider maar ondertussen belazeren ze iedereen.