Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-06-2012 11:37:56
Vakantie & Reizen

Wijzigingen bij corendon

Hier ook de vertrektijden gewijzigd. ik kreeg net de tickets binnen we vertrekken volgende week dinsdag en zouden oorspronkelijk om 13.15 uur vanaf eindhoven vliegen aankomst bodrum om 18.05.
nu zijn de tijden gewijzigd vertrek om 14.30 uur en aankomst bodrum om 20.50 uur. ik had meteen gebeld maar omdat het een chartervlucht betreft mogen ze deze gewoon wijzigen hoe het hun uitkomt. en ik snap ook al niet dat het zelfs nog langer vliegen is als de oorspronkelijke heenvlucht en wat blijkt nu vliegen ze van eindhoven naar amsterdam en vandaar uit naar bodrum dus een tussenstop van meer als een uur. dan zijn we dus met het reizen en wachten voor vertrek straks 12 uur onderweg niet normaal.
terwijl we bewust vanaf eindhoven geboekt hadden ivm reistijd.
en als ik het wilde annuleren ben ik mijn totale reissom kwijt.
het is een 8 daagsevakantie maar de terugvlucht is ook al om 9.15 vanaf bodrum dus al met al ben je er maar 6 dagen met al die wijzigingen.

ik had nog nooit bij correndon geboekt maar het is ook meteen de laatste keer je eerst lekker maken met een leuk aanbod en dan de vliegtijden gaan wijzigen.
en je hebt nog niks te vertellen ook wat een klote maatschappij.
spaar je voor een vakantie en wordt deze voordat je vertrekt al bedorven en dan nog maar afwachten of het hotel daar allemaal klopt en alles geregeld is want ik vertrouw het helemaal niet meer.

maar ik lees dat de andere posters hier ook mee kampen en wat blijkt correndon is de lachende derde in hun gemene spelletje.

klantentevredenheid teld bij hun niet alleen maar zakkenvullen !!!!!!!!