Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

michiel1979
michiel1979 - 19-06-2012 11:51:50
Computers & Telefonie

Vodafone brief schrijven om geld geannuleerde bestelling terug te krijgen?

Hier de resultaten van de mail naar vodafone.
op 29 mei heb ik gemaild naar vodafone:

hierbij mijn gegevens:

michiel
xxx
xxxx

ik heb geen vodafone telefoonnummer, initieel werd het abonnement me
geweigerd (zie bijlage) en in tweede instantie heb ik de bestelling
geannuleerd (zie bijlages). in het kassa onderwerp staat het hele
verhaal van mijn kant.

alvast bedankt voor het nagaan wat er gebeurd is.

op 7 juni ontving ik onderstaand mailtje:

beste michiel,

ik vind het erg vervelend om te lezen dat een en ander mis is gegaan.

in het klantregistratiesysteem zie ik dat je order destijds wel succesvol is geannuleerd. ook zie ik dat je sinds een aantal dagen contact hebt met één van mijn collega's bij de afdeling betalingen over de terugbetaling van de kosten van je toestel.

mijn collega's zijn ermee bezig om te zorgen dat alles in orde wordt gemaakt. deze klacht wordt gesloten bij webcare om verwarring te voorkomen.

mocht je er met mijn collega's van de afdeling betalingen uiteindelijk niet uitkomen dan hoor ik dat uiteraard graag.

sindsdien is het stil.

een paar dagen (5 juni) voor bovenstaand mailtje ontving ik mail van een andere afdeling dat mijn betaling van 129 euro niet was terug te vinden. dat kan kloppen, het gaat namelijk om 119 euro (wat ook in de voorgaande mailwisseling stond).
ik heb op verzoek een betalingsbewijs verzonden. hierop heb ik niets meer gehoord. niet eens een ontvangstbevestiging van mijn email.
stel je voor dat je je rekening 3 maanden te laat betaald... grrrrrr
ik ga maar weer eens rappeleren.