Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

michiel1979
michiel1979 - 03-07-2012 14:57:53
Computers & Telefonie

Vodafone brief schrijven om geld geannuleerde bestelling terug te krijgen?

Op 26 juni dubieus mailtje van vodafone ( afzender customerservice@sender.net )

gachte heer xxx, hierbij reageren wij naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice op 20 juni 2012. in dite gesprek heeft u aangegeven dat u de 119,00 die u voor uw bestelling heeft betaald nog niet terug heeft ontvangen ondanks dat de bestelling al is geannuleerd. allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat u het bedrag nog niet terug op uw rekening heeft ontvangen. onderzoek van onze klantgegevens heeft uitgewezen dat wij op 9 juni 2012 een verzoek hebben gedaan om de door u betaalde 119,00 aan u terug te betalen. in totaal kan het 4 tot 6 weken duren voordat een terugbetaling op de rekening wordt teruggestort. nogmaals onze welgemeende excuses voor de wachttijd. wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd. met vriendelijke groet, vodafone

in eerste instantie dacht ik aan een nep mailtje maar de volgende dag ontving ik onderstaand mailtje:

geachte xx, ik kan u helaas geen termijn geven wanneer deze 119,- teruggestort zullen worden. zoals mijn collega gisteren reeds aangaf, kan dit 4-6 weken duren. wij zullen het geld uiteraard aan u terugstorten, dat is een feit dat vaststaat. met vriendelijke groet,

al met al, afdelingen die langs elkaar heen werken. en nu ruim 3 maanden later kan het dus nog eens 1 a 1,5 maand gaan duren. goed bezig daar bij vodafone..