Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-07-2012 19:20:49
Elektronica & TV

Koptelefoon en/of geluid via tv

Gooswout schreef op maandag 23 jul 2012, 16:57: ik had beloofd jullie op de hoogte te houden; hieronder mijn relaas.
aan media markt:
onderstaand stuur ik u een bericht dat ik naar de diverse consumentenorganisaties ga sturen; allereerst stel ik u in de gelegenheid te reageren. als u vindt dat u in u recht staat dan zou ik ruilen binnen 14 dagen van de bon verwijderen.


ik kocht 3 dagen geleden een samsung tv, voor de slaapkamer, bij media markt.
na installatie bleek dat als ik de koptelefoon aansluit het geluid niet meer te horen is via de tv.
de oude tv en de tv in de woonkamer hebben op beide geluid zowel op de koptelefoon alsook uit de tv; dus ik was niet beter gewend. bij de nieuwe tv zou e.e.a. betekenen dat ik elke avond eerst de plug zou moeten insteken c.q. dat mijn vrouw elke avond de plug, bij het naar bed gaan, zou moeten uittrekken. de tv hangt ook nog hoog tegen het plafond.
op internet vond ik een type (philips) dat wel de mogelijkheid heeft van gelijktijdig geluid op de koptelefoon als wel uit de tv; gelukkig was dit type ook nog te verkrijgen bij media markt.
bij media markt deed men of ik een heel erg oneerbaar voorstel deed toen ik de situatie had uitgelegd en verzocht om ruiling met bijbetaling.
na veel omslachtige controles zei men dat ruilen geen recht was en dat men genegen was medewerking te verlenen aan ruiling als ik 10% inleverde (circa € 33).
met de rug tegen de muur ben ik maar akkoord gegaan; wat wilde ik.



als u uw specifieke wens bij de eerste aanschaf duidelijk gemaakt had, dan had u uzelf deze 33 euro kunnen besparen, en mediamarkt had de samsung voor een gangbare prijs kunnen verkopen. u heeft hiermee van uw probleem een probleem van de mediamarkt gemaakt. de oplossing van mediamarkt vind ik zeer netjes!!!


wat verwacht u nu van de 'diverse consumentenorganisaties'???