Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 26-07-2012 16:55:42
Computers & Telefonie

Vodafone brief schrijven om geld geannuleerde bestelling terug te krijgen?

Beste michiel,

ik vind het heel vervelend dat je klacht nog altijd niet naar tevredenheid is afgehandeld. zoals beloofd lossen we hem alsnog voor je op.
zou je op de laatste reactie die je van ons als webcare hebt gekregen (dd 7 juni) nogmaals willen reageren? ik wil je vragen om in je reactie de bovenstaande e-mailberichten die je van mijn collega's hebt gekregen te vermelden.

dan kan ik sneller en gerichter uitzoeken wat hier precies mis gaat en dit voor je verhelpen.

groeten,
bas
vodafone 24/7 web crew