Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nk
nkerkvliet - 27-07-2012 00:14:21
Vakantie & Reizen

Slechte ervaringen met agoda

Ook ik heb hele slechte ervaringen met agoda.
vorig jaar augustus heb ik een hotelkamer geboekt in kaapstad. 31-12 t/m 2-1.
direct alles betaald. bij aankomst in het hotel bleek deze overboekt te zijn. gebeld naar agoda en na lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon. na veel heen en weer gepraat en weer lang wachten konden ze niks voor ons doen. de telefoonrekening was inmiddels al opgelopen tot 60 euro. het hotel had ons naar een guesthouse door verwezen. deze lag in een voorstad van kaapstad. daar waren we het dus niet mee eens maar krijg maar eens wat anders rond die data. na terugkomst in nederland 4 keer een email gestuurd maar geen enkele reactie. ook ik ben overgegaan naar booking.com want ik laat mijn vakantie geen tweede keer bederven