Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-08-2012 13:48:23
Computers & Telefonie

Simlock

Hallo mensen,

ik wil iedereen bedanken voor de reactie''s.

ik weet nu wat ik ga doen eerst afwachten op de mail van het bedrijf, mijn fout was dat ik er te laat achter kwam dat het een prepaid toestel is, wat dus van de verkoper niet zo was toen ik de tweede keer kwam met het probleem (en in overleg met ?) kon ik een nieuw toestel kopen en kreeg ik €16 voor de telf en toen ik vroeg of het toestel wat ik dan weer zou willen daar zat alles in bij thuiskomst na gekeken en weer was dit niet het geval.

ik begrijp nu ook waarom hij zo snel was met alles open te maken en de simkaart er in heeft gedaan, was dit niet het geval en meteen mijn kaart erin dan had ik geen problemen gehad.

met vriendelijke groeten
oma 18921811