Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorvdb - 23-08-2012 20:37:20
Computers & Telefonie

Aldi talk mobiel internet

Een vriendin gebruikt ook aldi talk vermits er bij haar thuis geen kabel kan gelegd worden. gebruikt 1 of 2 bundels van 400mb/maand. haar zoontje surft elke dag 1 a 2u.
1 keer had ze hetzelfde als jij, bundel zeer snel op. ik belde naar support waar ze me dat bevestigden. probleem was dat ze wel haar aldi talk had gactiveerd (kaart van 10€) maar dat ze daarna vergeten was om er ook een databundel mee te kopen.
ik zou eens bellen naar support was zeer ok.
je moet normaal ook bevestiging krijgen via sms als de activatie gelukt is. ik zou na activatie ook nog eens checken hoeveel dat je nog over hebt (na activatie moet dat uiteraard 750 mb zijn).