Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-09-2012 12:29:52
Computers & Telefonie

Online?

Ik heb geen twee contracten afgesloten. ik heb er één en heb verbaast gestaan dat ik aan twee verschillende aanbieders moest betalen. hierover had ik online gemaild en die zeiden dat ik tv via canaaldigitaal ontvang en internet via online. canaaldigitaal heeft hun kosten met € 1,00 per maand verhoogd en online doet het met € 6,45. ik kan me voorstellen dat ik een verhoging moet betalen, maar dit is niet normaal. binnen 4 maanden een verhoging van nou ja zeg. waarom sluit men een contract af als de aanbieder zich de vrijheid neemt om zich niet aan de afspraak te hoeven houden en het met de btw kan verhogen. dan heeft de consument geen poot om op te staan. en ik zit er nog ruim 18 maanden aan vast. nou ja, het zij zo, maar het is in mijn ogen niet de bedoeling van contracten. ik voel met benadeeld, tja ik ben ook maar een consument.