Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
latevogel1 - 20-09-2012 13:12:49
Auto & Vervoer

3sterrenmaandabonnement op site van ov-chipkaart duurder dan aan het loket

Mari45an, weet je, het zijn grote bedrijven en uit ervaring weet ik zo langzamerhand dat als je iets veranderen wil bij de administratie, er van alles mis kan gaan.
waarom?
geen idee, misschien verkeerd personeel wat niet weet waar ze mee bezig zijn?

toen ik enige jaren geleden verhuisde kreeg ik na drie maanden! een welkomsgroet van het energiebedrijf waar ik toen bij was (nuon, nu greenchoice) en dat is dan maar een voorbeeld.
was voor mij trouwens de druppel die de emmer deed overstromen!
zo heb ik vele ervaringen helaas en tegenwoordig vraag ik altijd naar de naam van de medewerker als ik iets ergens wil veranderen.

is de prijs nu wel veranderd bij de ns?
zou mij niets verbazen als het antwoord negatief is.
als dat het geval is, jij weet het en laat de ns maar smoren in hun eigen......... .