Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-10-2012 08:11:20
Computers & Telefonie

Belsimpel

Winterman schreef op vrijdag 12 okt 2012, 00:05: na annulering hebben ze 30 dagen de tijd om je geld terug te storten. daarna heb je pas recht om te klagen. mensen maar direct oplichters te noemen is niet een bijster slimme reactie. dat soort uitspraken hoor je dus wel te kunnen bewijzen.

luister, ik bestel op 13 september een telefoon met abonnement, ik betaal en regel alles binnen een half uur, dan beloven ze van alles wat ze niet waar maken. dan vraag ik simpel om mijn geld terug en duur het weken. waarom duurt het weken, ze weten wel een link te plaatsen zodat ik binnenn 5 min. betalen kan, maar terug storten duurt weken.

neem het niet voor dit soort praktijken op. daar genieten ze alleen maar van, maar ondertussen de gewone burger die alles netjes en snel geregeld wilt hebben, zo in de steek laten, belachelijk gewoon en dann vindt ik dat ik opgelicht wordt.

wel geld vangen, maar als het niet door gaat, ineens moeilijk doen met terug betalen. als ik wat moet betalen heb ik ook geen maand de tijd, dan heb ik inmiddels al herinnenringen met administratie kosten er bovenop.

ik denk zelf dat ik recht heb op wettelijke rente, vanaf het moment dat ik geannuleerd heb.

als ik een winkel was binnen gestapt, had het ook binnen een half uur geregeld kunnen zijn. ik bestel dus ook nooit meer via internet en ga alleen nog maar naar de winkels.

mijn zoon zit nu al een maand op een verjaardags kadoo te wachten, leuk hé!