Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-10-2012 09:54:27
Computers & Telefonie

Belsimpel

Nance, het klopt dat een webwinkel wettelijk 30 dagen de tijd heeft om het geld terug te storten.
maar op de website van belsimpel staat het volgende:

annuleren of wijzigen
het plaatsen van een bestelling bij belsimpel.nl is vrijblijvend. als je een abonnement, verlenging of sim only abonnement bestelt geldt je aanvraag als definitief zodra we het contract binnen hebben.wil je iets wijzigen aan je bestelling? neem dan spoedig contact op met onze klantenservice op 050-2103404 zodat we je wijziging kunnen verwerken voordat het pakket verzonden is. geef als je annuleert gelijk je bank- of girorekening nummer aan ons door. we storten dan binnen een week je geld terug.
bron http://www.belsimpel.nl/klantenservice/bestellen">klik hier

als belsimpel zowel telefonisch als schriftelijk zich niet aan de afspraken (overeenkomst) houdt is dat natuurlijk niet goed. te lange wachttijden voor een telefoongesprek ook niet. ik snap, dat u zich hier terecht aan irriteert.
maar ik ben het wel met winterman eens, dat u dat geen oplichting mag noemen.
wat is oplichting?http://nl.wikipedia.org/wiki/oplichting"> klik hier

probeer het hier eens http://www.belsimpel.nl/klantenservice/suggesties-klachten">klachten (klik hier)
mocht het dan nog niet goed opgelost worden, laat het kassa dan weer weten.