Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-10-2012 17:31:20
Computers & Telefonie

Belsimpel

Bertusvanes schreef op maandag 15 okt 2012, 17:03: nou nance ,ik heb ook een abonnement bij die simpel genomen ,en nog velen met mij.de klachten zijn niet te overzien.en wat meneer winterman zegt is ook wel waar,maar als ik op 1 oktober een abonnemt afsluit wil ik ook op die datum kunnen bellen of internetten.maar als je belt word je aan gesproken met je en jij moet maar even wachten,het is nu 15 dagen verder ,en ik heb nog steeds niks.moet je maar eens op klachten .nl kijken of op kassa,weet je niet wat je ziet aan klachten.dus wat je zegt het is een oplichter ,ben er volkomenen mee eens.kassa is er al vanaf 2010 mee bezig en meneer simpel kan gewoon zijn gang gaan.daar moet toch heel gauw een eind aan komen. groetjes bert

hé bert, hé bert

ze heeft een telefoon bij belsimpel gekocht.
niet een abonnement bij simpel afgesloten.
is geen eens familie van elkaar.