Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 16-11-2012 23:19:43
Computers & Telefonie

Vodafoon

U zult zelf u per omgaande af moeten melden voor die betaalde diensten. vodafone beweert wel van alles te doen, maar ze doen niets.

betaal het bedrag van de vorige maand maar meteen, het worden anders grote kosten voor u en binnen 14 dagen gaan ze afsluiten en dan bent u verder van huis.

vodafone heeft de macht en als klant ben je aan de heidenen overgeleverd. maak wel een opstelling van de ten onrechte geïncasseerde bedragen en blijf dat aankaartten bij vodafone. gaat lang duren en ik wens u veel geduld toe en succes.