Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bvandenb
bvandenb - 11-12-2012 09:55:43
Computers & Telefonie

Meer mensen met simyo spook verbruik!?

Aan lekker is dat en anderen : het doet er juridisch en in de praktijk niet toe of er bij simyo iets aan staat of niet.

nu stond het ook uit, en toch meldt hun systeem verbruik.
en nog veel ook, ik haal denk ik never 55 mb binnen met mijn 1 a 2 blokjes op hun opgegeven 364 kb downspeed, die dus wel fors lager zal liggen.

het doet er gewoon niet toe, er zijn vast lieden te vinden die het uit hebben staan op simyo en toch mb in rekening krijgen. enige mogelijke voordeel is dat simyo, maar dat betwijfel ik, ruiterlijk toe geeft dat het niet kan (terwijl het wel gebeurt, 'de computer zegt'....) omdat het op hun website uit staat.

simpel en kort: simyo genomen omdat het op mijn tab zou werken
werkte niet, terwijl ik voor de 'koop' telefonisch te horen kreeg van hen dat het wel zou werken, dat was dus direct al foute boel. echter het was geen noodzaak zo bleek in de praktijk, kreeg smartphone van de baas in bruikleen met vast tegoed (extra moet ik zelf dokken) staat een app-je voor er op, werkt perfect zo) , en ik heb het laten sliden, want gebruikte de onhandige tab toch alleen hier op de bank. de tab 7 inch is te groot voor telefoon, maar wel lekker las handig formaat tabletje, die o.a. via een app de philips apparatuur kan bedienen.

gebruikte het (sowieso niet werkende-) internet dus ook niet, ben dol op batterij saven, dus hij staat op vliegtuig mode, en voor wifi (want dat kan, vliegtuig mode en toch wifi aan) heb ik een snelkoppeling op 'desktop' voor aan en uit zetten.

op simyo forum gaat een medewerker (of in elk geval een moderator..) nog verder, simyo is niet bedoeld voor internet, que !???
je kan met je prepaid zelfs voor een dag of 10 dagen internet bundel kopen op je prepaid sim !!

witte boorden criminaliteit noem ik dit.
niet voor niets staat er daar een bericht (waarop men niet kan reageren) met : klachten hieromtrent, we hebben het nagekeken, kpn ook, mea culpa, ligt niet aan ons.

uiteraard wel bedankt voor de tip, ik heb op mijn 2 simyo nummers nu online internet uit staan, gebruik het toch niet, want werkte never ever en het was dus weer een item om batterij op te sparen.

logica laat over: een hack, fouten op hun systeem (meest logische) , of een verandering recent in hun internet opzet waardoor telefoons die er eerst niet mee werkten als zombies tot leven kwamen ondanks foute/geen instellingen voor hun netwerk settings.