Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-12-2012 09:50:15
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Hallo,
randy kan wel iedere keer proberen te laten zien dat hij met een oplossing komt, maar ook ik loop tegen problemen aan bij deze webshop. op 26 november heb ik twee spellen besteld bij deze webshop. 1 spel heb ik ontvangen zonder boekje of registratienummer. het spel valt dus gewoon niet te gebruiken.... het andere spel moest worden besteld en had een levertijd van vijf tot zeven werkdagen. vandaag is het 17 december en heb ik nog steeds geen spel. ik heb hierover al meerdere malen een mail gestuurd aan smartgamer, maar behalve een automatische reply dat ik binnen 48 uur een reactie krijg, ontvang ik niks. vervolgens heb ik uit wanhoop een slechte recenssie geschreven op hun website. maar hierop krijg je als reactie dat deze niet wordt geplaatst, omdat ik een onvoldoende heb gegeven. de enige mogelijkheid die je vervolgens hebt, is bellen voor 45 cent per minuut. ook dat heb ik gedaan, maar vervolgens krijg ik als antwoord dat ik het spel zonder boekje binnen 14 had moeten retourneren!!!!! hoe kan ik dat nu weten wanneer ik geen reactie krijg op mn mails! fijn sint kado! conclusie: nog steeds een onbruikbaar spel in huis en 1 spel nog steeds niet ontvangen en wel al bijna een maand geleden betaald! ik zal in deze webshop dus iig nooit meer bestellen.