Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-02-2013 22:58:39
Voeding & Gezondheid

Knipfout kapper

Ten eerste is het heel vervelend dat dit gebeurt is.
zelf zal ik dit als kapster het zo goed mogelijk proberen op te lossen.
als eerste klant de knipbeurt niet te laten betalen plus zo goed mogelijk het kapsel weer herstellen.
als het haar vervolgens weer is aan gegroeit weer gratis een knip beurt geven zo dat het haar weer helemaal goed is.
als de klant natuurlijk terug wil komen.
de kapper met meerdere klanten willen belemmeren in haar werk gaat wel erg ver iedereen kan fouten maken in zijn werk . en bij de kapper kan nou eenmaal de fout zichtbaar zijn. bij een arts had deze fout veel erger geweest.
een claim eisen voor schade gaat u niet voor elkaar krijgen , zoals hier iemand adviseert.
als deze kapper vaak fouten bij u heeft gemaakt zal ik naar een ander gaan.

succes