Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janou - 26-03-2013 21:41:52
Computers & Telefonie

Dynafix vreemde praktijken

geachte lezer,

via deze weg wil ik een klacht indienen over uw geleverde service.

op 14 februari jongstleden heb ik via vodafone (winkel in beek) mijn nokia lumia 900 ter reparatie laten opsturen naar jullie.
mijn scherm van mijn telefoon was een aantal dagen eerder tijdens het smssen gesprongen. een spinnenweb van scheuren in mijn scherm.
toen heb ik een week later telefonisch van jullie begrepen dat er valschade op mijn toestel aanwezig zou zijn en dat hierdoor geen aanspraak op de garantie
gedaan kon worden. echter is mijn telefoon niet gevallen en had ik maar een klein putje links bovenaan de telefoon (naast insteekopening oordopjes).
dit heeft de medewerker van de vodafone winkel ook schriftelijk bevestigd. en toen kreeg ik van jullie 3 mogelijkheden ten aanzien van mogelijke repaire en de daarbij behorende kosten. deze opties waren:
1. de telefoon laten maken ter waarde van 217,80 euro
2. de telefoon zonder te maken terug gesturen en dan kost het 36.30 euro
3. de telefoon te laten vernietigen kostenloos.
hier ben ik verder mee gegaan, heb zelf contact opgenomen met nokia. nokia heeft mij toen per email gevraagd om mijn telefoon te laten doorsturen naar nokia
voor een second opinion. jullie hebben mij toen ook per email bevestigd dat mijn telefoon daadwerkelijk doorgestuurd was voor een second opinion naar nokia (dit was 13 maart jongstleden).
echter kreeg ik enkele dagen later een smsje van vodafone met het bericht dat mijn telefoon gemaakt zou zijn en klaar zou liggen in de winkel.
verder had ik geen toestemming gegeven om mijn telefoon te repareren. eenmaal in de winkel bleek mijn telefoon niet doorgestuurd te zijn geweest of in het andere geval gemaakt te zijn.
zelfs had mijn telefoon meer schade dan toen ik hem 14 februari heb opgestuurd. dit heeft de medewerker van de vodafone winkel te beek ook schriftelijk bevestigd. nu heb ik meerdere malen geprobeerd om hier telefonisch contact met jullie over op te nemen maar ik krijg niemand meer aan de telefoon nu mijn mobiele telefoon niet meer in jullie bezit is.
hiermee wil ik jullie laten weten dat ik absoluut niet tevreden ben over de manier waarop ik behandeld ben door uw bedrijf en uw medewerkers.
verder heb ik ook op internet meerdere klachten gevonden op de sites van kassa en radar over uw bedrijf met vergelijkbare situaties.
ook heb ik mijn verhaal hier medegedeeld.
graag van u een reactie hierop en een passende oplossing. ik ben nu inmiddels mijn telefoon al meer dan 1 maand kwijt maar ik blijf wel betalen voor een telefoon die ik dus niet kan gebruiken. ik voel me door uw bedrijf niet serieus genomen als consument.