Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi
hilmar_1 - 26-04-2013 12:11:36
Voeding & Gezondheid

Reclame specsavers en de praktijk

Hans anders rekent ook extra voor dunne glazen, of ze je ook duurdere varifocusglazen aansmeren weet ik niet. ik heb in het verleden niet zo'n beste ervaring met hans anders gehad toen binnen een jaar de kraswerende laag begonnen te craqueleren en dat viel niet onder de garantie. dus daar koop ik geen bril meer. ik vind het niet erg om extra geld aan een bril uit te geven want je hebt hem elke dag op en goedkoop is me in het verleden wel vaker duurkoop gebleken. ook bij een andere goedkope brillenketen zat de kraswerende laag binnen het jaar onder de krassen. maar het blijft gek dat een winkel reclame maakt met gratis standaardglazen die door de eigen medewerkers worden afgeraden. en ik ben dus niet de enige met die ervaring.